21.6.2012

Virallisesti vanha


Näitä tipahtelee aina välillä. Merkkejä siitä siis, että musta on tullut vanha. Ja jos joku ei ole rivien välistä vielä lukenut, niin ei tässä oikeastikaan olla mitää parikymppisiä enää. Vaikka blogin aiheista ja ehkä ulkoisista seikoista voisi niin luullakin...

Mutta että unimaailmakin antaa tällaisia merkkejä! Sillä alueella kun olisi mahdollista olla edelleen villi ja nuori tytön hupakko, niin mitä vielä. Ette nimittäin ikinä usko kenestä näin romanttista (ja nimen omaan sellaista :D ) unta viime yönä?


Sen voisi kuvitella olleen kohta vapailla markkinoilla kirmaavasta herra Deppistä...





...vaan ei. Minä näin unta tästä herrasta (joka itse asiassa myös tekee eroa)...






Antakaa mun kaikki kestää! :D Tähänkö on tultu?? Seuraavaksi voinkin ostaa Ainot ja istua kiikkustuoliin sekä kökkiä eteenpäin rollaattorin kanssa.

Älkää nyt käsittäkö väärin, Ville on ihan charmantti mies ja aivan varmasti fiksuimmasta päästä koko miesrintamalla. Vihreät arvot ja sukua pressallekin!

Mutta ihan hän ei vastaa sitä perinteistä miesmakuani. "Nörtit" (anteeks kamala stereotypioimiseni) ei oo vaan koskaan iskeneet kipinää, vaan ennemminkin ne tatuoidut "pahat pojat".

Ja sitten mä näen tämän politiikassa vaikuttavan silmälasihemmon ojentelemassa kukkapuskaa mulle mun unissani :,D Mitä mun alitajunta koittaa oikein kertoa..? Auttakaa ja kertokaa mulle oma visionne!
Ja hei! Otetaan pieni Kumman kaa -leikki, kumpi teihin vetoaa?? :D

Tätä varmaan tulee pähkäiltyä koko päivän, pakko oli jakaa teidänkin kanssa, sen verran pääsi nukkumatti yllättämään.

Jokos te pääsette tänään töitten jälkeen juhannuksen viettoon?


Kuvat Google Kuvahaku.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...