13.4.2011

Jumpsuit!

Olen aina kammoksunut lyhyitä shortseja. Harmaita hiuksia aiheuttavat tanssiharrastuksen muokkaamat reiteni :D Omasta mielestäni kun niissä on jaettavaa vaikka muillekin.

Mutta nyt olen selvästi rohkaistunut vaateostoksien kanssa. Mitäs sitten jos reiteni ovat vähän tuhdimmat, todennäköisesti koko juttu on omaa kuvitelmaani. Niinpä olen päättänyt hankkia rusketuksen ensi kesänä koko kauniitten jalkojeni pituudelta! Tällä vaatteella se onnistuu...

Aika lyhyeltä näyttää...

Hooämmän jumpsuit on ihan täydellinen ensi kesän helteeseen (kelithän tulee olemaan mitä parhaat, joohan??).






Vähän röyhelöä ja kultainen vetoketju. Tähän vielä kiilakorot, kesäinen poninhäntä ja isot korvakorut!



Tältä näyttää päällä (aika sekavalta, I know!) :D






Uh, miten voikin olla niin valtava kynnys esitellä itseään... :P Kerään rohkeutta, jotta laitan kuvat vielä jonain päivänä tarkkoina tänne. Toivottavasti näistä tämän hetkisistä käy kuitenkin ilmi, mitä ajan takaa..?








2 kommenttia:

  1. Hahaa! Mä tiedän, mä tiedän. Ongelma löytyy vaan meikäläisen omien korvien välistä... :)

    VastaaPoista

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...