31.10.2011

Shade Parade by Chanel

Tiedättekös, olen aivan hullaantunut uudesta kynsilakka-villityksestäni! Ensimmäistä kertaa elämässäni kynsissäni on syntisen rohkeaa, kirkkaan punaista kynsilakkaa, juuri tuollaista kuin tämän videon alussa:





Me likey a lot!!! <3 Tuo ihan erilaista fiilistä ja sähäkkyyttä olemukseen. Ja uskokaa tai älkää, olen tehnyt tämän oivalluksen VASTA nyt :D

Vielä haluaisin jonkin metallinsävyisen lakan (ehkä harmaan sävyistä), sekä juuri tuollaisen Orange Fizz -sävyn, joka videolla näkyy. Ehkä täytyy ostaa juuri tuo Chanelin versio..? ;)

Onko siellä muita kynsilakkavillityksen vallassa olevia?


2 kommenttia:

  1. Minä minä! Olen hurahtanut myös "vasta" nyt kynsilakkoihin! Nytkin kynsissä komeilee ihana violetti sävy. Ja kohta lähtee tilaus opi-lakoista, en malta oottaa että pääsee kokeilemaan :)

    Oli mukava lukea Berliinin reissustasi! Kaupunki kiehtoo myös minua, ehkäpä sitten ensi keväänä siellä täytyy käydä. Olisi mukava kuulla Hollanti-kuulumisia. Joko siellä tarvii paksumpaa takkia?

    -maria

    VastaaPoista
  2. Hei Maria!

    Kiitos paljon kommentistasi :)

    Ihan loistavaa, että sieltä löytyy joku muukin "myöhäisherännäinen" näissä kynsilakka jutuissa ;)

    Olen myös tiiraillut Opi-lakkoja, vaikuttavat tosi laadukkailta, täytyypä melkein testata.

    Ja tosi kiva kuulla, että Berliini-postauksista on tykätty <3 Suosittelen ehdottomasti reissua sinne!

    Totta muuten, eipä ole taas hetkeen tullut kerrottua mitä täällä Hollannin maaperällä on viime aikoina tapahtunut. Joten hyvä kun muistutit, laitan aiheesta juttua pikimmiten.

    Terv,

    syystakilla ja paksulla kaulahuivilla varustautunut Johanna :)

    VastaaPoista

Hei! Jätä kommentti, kysymys tai vaikka vain terkkuja.

Vastailen mahdollisimman pian!

-Johanna-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...